dijous, 22 de maig del 2014

Primera exposició d'ex-libris

És a l'àlbum de records, podríem dir, la referència d'aquesta avinentesa ocorreguda fa una pila d'anys. La meva primera exposició d'ex-libris va tenir lloc el 6 d'octubre de 1983 al Centre de Cultura i Artesania. Havia dibuixat el meu primer ex-libris l'any 1977, 'atreta per les possibilitats que ofereix un espai gràfic molt poc investigat actualment com són els ex-libris', com deia en un currículum de l'època. En efecte. Quan vaig iniciar-me en aquest camí ho vaig fer de forma espontània i l'aprenentatge va ser autodidacte. Les exposicions que a partir d'aquest octubre de 1983 vaig anar fent, em van col.locar en un aparador de tal manera que em van servir no només per mostrar la meva obra sinó també per anar trobant els fils, i sobretot les persones, que em lligarien a un món de gran atractiu artístic i simbòlic.     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada