dimecres, 27 d’agost del 2014

Exposició d'Ex-libris a El Refugi - Ajuntament de Badalona

Vaig estar deu anys llargs, movent-me pel territori, exposant ex-libris, explicant què és l'ex-libris. Sempre ha estat necessari, encara ara, sort que hi ha socis de l'ACE que han agafat el relleu! Del 16 al 30 de juliol de 1986 vaig exposar els meus ex-libris a El Refugi, un local soterrani situat a la plaça de la Vila, propietat de l'Ajuntament de Badalona. El dia 23 de juliol vaig oferir una conferència a la qual hi va assistir un públic molt migrat. Moltes vegades ha estat així, però l'entusiasme per explicar els ex-libris mai no ha defallit. L'exposició va tenir ressò escrit. La notícia de l'exposició va aparèixer el dia 11 de juliol a l'Eco Badalonés, així com va aparèixer negre sobre blanc una llarga i ben documentada entrevista que em va fer Margarida Ferràs, i que va sortir publicada a l'extra d'estiu de la Revista de Badalona.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada