divendres, 5 de setembre del 2014

Dos ex-libris a nom de Hildegard Pungs

En el Congrés Internacional d'Exlibristes celebrat a la ciutat holandesa d'Utrecht l'estiu de 1986, vaig conèixer la senyora Hildegard Pungs, membre molt actiu de l'associació alemanya d'exlibristes. Em va demanar de fer-li un ex-libris. Vaig dissenyar-li un primer ex-libris al seu nom i amb les seves preferències -flors de jardí, sobretot-. Perquè hi va haver un segon encàrrec l'any 1988. A petició seva havia de ser un recordatori del centenari de l'Exposició Universal de Barcelona, ciutat que, amb el seu marit, coneixia bé. Amb el senyor Pungs, les vegades que vam coincidir, conversàvem llargament gràcies al seu bon nivell de castellà. Com a motiu d'il.lustració d'aquest segon ex-libris vaig escollir una icona de l'Exposició: la Dama del Paraigua. Per arrodonir l'avinentesa, vaig fer coincidir aquest disseny amb el número 200 de la meva llista d'ex-libris.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada