dijous, 5 de març del 2015

Publicació Primavera Verano Tardor Hivern

L'any 1989, el conegut col.leccionista Mario de Filippis va editar un libretto de 14 pàgines amb la reproducció de 4 ex-libris meus, un per a cada estació de l'any, acompanyat d'un poema meu també dedicat a les estacions de l'any, i publicats en català i castellà, fins i tot a la coberta el títol hi apareix en les dues llengües. Aquell any, l'amic Mario de Filippis va celebrar els seus 50 anys, i aquest petit treball creatiu va ser el meu obsequi.
A l'ex-libris dedicat a l'hivern, molt sobri, hi ha la reproducció d'un paper retallat, una activitat que em va ensenyar la meva mare ja des de molt infant. La inclusió d'aquest mocador, com en dèiem a casa, té el seu sentit, ja que a Mallorca en pengen o en penjaven per Nadal a les finestres i altres llocs en forma de papers volanders amb el nom de neules...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada