dijous, 19 de novembre del 2015

Ex-libris Quorum

L'any 1985 vaig exposar els meus ex-libris a la Galeria d'art Quorum, de Sant Cugat del Vallès. L'ex-libris que es veu a la il.lustració està reproduït gràcies a un mètode fantàstic: he trobat un establiment que m'està escanejant, és a dir, digitalitzant, els negatius dels primers dibuixos que vaig fer... Sort que tenia aquests negatius! No de tots els dibuixos, però. No obstant això, a poc a poc vaig recuperant material per a l'arxiu.
Sembla que actualment aquesta galeria d'art ja no existeix, però en aquells anys era un espai cultural molt dinàmic, obert a les ciències, a les arts, a la música, a la literatura. Un artista molt actiu de l'època, el vilanoví Armand Cardona Torrandell, i al qual en els darrers anys he dedicat una pila d'articles sobre la seva obra personalíssima, hi va exposar entre el desembre de 1983 i el gener de 1984.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada